Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti společnosti XEGRADEKO s. r. o., IČO: 25636022, se sídlem Kabešova 943/4, Vysočany (Praha 9), 190 00 Praha, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C (dále jen „Poskytovatel") a zákazníka (dále jen „Zákazník") při poskytování služeb opravy promáčklin bez lakování (PDR).

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky") upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Poskytovatelem a Zákazníkem vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytování služeb (dále jen „Smlouva") uzavírané prostřednictvím webových stránek Poskytovatele na adrese www.garservice.cz (dále jen „Webové stránky").

2. Objednávka služeb

Zákazník může objednat služby Poskytovatele prostřednictvím:

Objednávka služeb prostřednictvím online formuláře je závazná po potvrzení ze strany Poskytovatele, které bude zasláno na e-mailovou adresu Zákazníka uvedenou v objednávce.

3. Cena služeb a platební podmínky

Ceny služeb jsou uvedeny na Webových stránkách nebo v cenové nabídce zaslané Zákazníkovi. Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu ceny. Pro Zákazníka je závazná cena uvedená v potvrzení objednávky.

Kalkulace ceny na Webových stránkách má pouze orientační charakter. Přesná cena bude stanovena po osobní prohlídce vozidla.

Platba za služby je možná následujícími způsoby:

4. Poskytování služeb

Poskytovatel se zavazuje poskytnout služby v souladu s objednávkou Zákazníka a těmito Podmínkami.

Termín poskytnutí služby bude stanoven dohodou mezi Poskytovatelem a Zákazníkem. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu termínu v případě nepředvídatelných okolností.

Zákazník je povinen přistavit vozidlo v dohodnutém termínu a v čistém stavu, aby bylo možné řádně provést opravu.

5. Záruka a reklamace

Poskytovatel poskytuje na provedené služby záruku v délce 24 měsíců od data poskytnutí služby.

Záruka se nevztahuje na:

Reklamaci je Zákazník povinen uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady, nejpozději však do konce záruční doby. Reklamace musí být uplatněna písemně (e-mailem nebo dopisem) nebo osobně v provozovně Poskytovatele.

6. Odstoupení od smlouvy

Zákazník může odstoupit od smlouvy nejpozději 24 hodin před dohodnutým termínem poskytnutí služby, a to bez udání důvodu a bez jakýchkoliv sankcí.

Poskytovatel může odstoupit od smlouvy v případě, že:

7. Ochrana osobních údajů

Poskytovatel zpracovává osobní údaje Zákazníka v souladu s platnými právními předpisy, zejména s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR). Bližší informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu Ochrana osobních údajů.

8. Závěrečná ustanovení

Tyto Podmínky jsou platné a účinné od 16. května 2025.

Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto Podmínek. Změna je účinná okamžikem zveřejnění nového znění Podmínek na Webových stránkách.

Právní vztahy neupravené těmito Podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a dalšími právními předpisy České republiky.

V případě, že některé ustanovení těchto Podmínek je nebo se stane neplatným či neúčinným, zůstávají ostatní ustanovení platná a účinná.

Zpět na hlavní stránku